Blogger Templates

Friday 1 July 2011

sahabat~


bismillahirrahmanirrahim

minggu ni sebenarnya minggu yg sangat tough untuk saya..
terlalau banyak dugaan dan hal2 sedih yang menerpa..
alhamdulillah, walaupun banyak dugaan tapi saya masih diilhamkan solusi dan penyelesaian oleh Allah..
tetapi, situasi membuatkan saya rindu pada seorang sahabat...
maka saya ingin dedikasikan lagu ini buat dia..

..dari sahabat kepada seorang sahabat..
..hanya sahabat..

*****************************************************
 si kembang saya~


sayang kamu!


alhamdulillah semalam si kembang dah boleh bawa balik...
sangat sedih melihat dia...
kaki belakang bahagian kiri dipotong habis..
sampai atas.. saya sangka dipotong separuh tetapi...
semalam dia agak termenung, mungkin masih sakit..
hari ni dia nampak sedikit ok...
insyaAllah dia boleh membiasakan diri...
cuma saya tetap rasa bersalah...
(*best sebenarnya sakit ni, dapat layanan VVVIP*)


# minggu ni ada baki lagi 3 hari.. saya ada banyak agenda yg perlu diselesaikan... dan saya masih tidak dapat buat keputusan hendak ke airport or tak malam ni..huhuhu


No comments:

Post a Comment