Blogger Templates

Monday 27 June 2011

kucing saya

~bismillahirrahmanirrahim~

comey!!

saya sngt sedih.. jadi saya mahu buat sesi luahkan perasaan..
kucing2 saya asyik sakit dan buat saya sakit kepala..
mule2 si kuning saya beranak...
(sekali lagi dia melahirkan 2 ekor warna kuning dan seekor warna hitam.. yg itam ni mst xhidup lama.. rumah saya macam ada badi.. selain warna kuning, pasti akan mati..huhuhu)

tak berapa hari selepas si kuning beranak, si pokcik pulak sakit...
kaki dia bernanah dan berlubang...
dan saya dengan bijak bestari menbawa dia ke klinik...
sumpah terkejut yg amat sngt denga harga service dia..
ngeng~
ag mahal dari rawat org...

hari ni si kembang saya pulak yg sakit..
double dari si pokcik...
kaki si kembang pon bernanah n berlubang + patah!
dia merengek sebab sakit sangat..
bila tengok dia sakit saya pon nanges...

kepala saya tambah sakit!!
nak kene g klinik juga ker???

dialog2 menarik hari ini :
adik bongsu saya :
sabar lah mak.. nnt kucing2 tarik kita ke syurga.. aset akhirat ni..(kat sebelah mak saya tersengih.. ngeng adk aku ni..tapi mntak2 masin mulut dia..hehehe)

atuf :
 sabar laaa...memang biase camtuhh..abang aku cakap bela kuceng neh same cam prektis biler ade anak..huhu sabar ye..
(boleh plak mcm 2 ek??)

No comments:

Post a Comment