Blogger Templates

Friday 26 August 2011

it out of control~

bismillahirrahmanirrahim


dalam hidup, kita selalu gagal dalam merancang..
bukan keraa tak mencuba, cuma belum rezeki kita..
tapi, balik setiap yang tersurat pasti ada yang tersirat..
sama ada kita sedar atau tidak..

saya kecewa atas kegagalan saya mencapai perancangan untuk hari ni.
saya sendiri tak sangka saya akan menitiskan air mata untuk hal yang kecil seperti ini..
tapi saya sedar, pasti ada alasan atas setiap keadaan..
cukup lah saya menganggap pasti ada kemaslahatan yang lebih banyak berbanding manfaat sekiranya apa yang saya rancang untuk hari terlaksana.
saya juga berharap sesiapa yang terlibat turut memahami dan memaafkan saya....
asif jiddan...

# mulanya saya sendiri terasa kecewa,tapi lepas berfikir dan berfikir, saya menjadi lebih positive... ameen...

No comments:

Post a Comment