Blogger Templates

Wednesday 18 May 2011

PERSAHABATAN & saya



*akrab....

Manis hidup kita bila dikelilingi orang2 yg bergelar kawan @ teman @ sahabat....
berkongsi suka, bercerita tentang hal2 duka..
kadang2 menangis sama-sama
gelak ketawa jangan ceritalah...
pasti ada
datang musibah bersama2 mencari solusi,
bertengkar dan selisih pendapat
kadang tak tegur, berkecil hati
semua itu warna...
....normal....

dan aku antara orang yang Allah kurniakan nikmat mempunyai kawan2 @ sahabat2 yg baik...
sampai kadang2 aku terlupa tentang jasa mereka
kerana terlalu asyik menuai bakti mereka

"alhamdulillah...
terima kasih ya Allah"

maka saya dedikasikan terima kasih saya buat teman2 baik& sahabat2 saya...
sungguh saya amat mencintai kalian...

~sedikit dedikasi khas buat seorang sahabat~
(maaf sy bukan pohon rendang buat kamu)

maaf,
saya bukan yg terbaik sebagaimana hebatnya kamu di mata saya
maaf,
saat kamu kepatahan tangan, tangan ini tidak kuat ketika  memapah kamu
maaf,
saat kamu kehilangan kaki, kaki ini tidak cukup gagah ketika melangkah seiring bersama2 kamu
maaf,
saat kamu kebuntuan, aqal ini tidak berfungsi seperti mahunya kamu
maaf,
saat kamu rasa sudah menjadi terbaik buat diri ini, tapi kamu tidak mampu rasa diri ini sudah melakukan yg terbaik untuk kamu
maaf sahabat,
sebab aku mengasihimu tapi aku tidak mampu menjadi terbaik seperti sahabatmu yg lain

#sungguh saya kesal dengan dr sndr

No comments:

Post a Comment